nuff nang

Sunday, November 21, 2010

sob sob sob

sob sob sob..dah lah lama tak update entry, tiba-tiba sentap pula kan..

sob sob sob...blusher powder ku jatuh bertaburan atas kesilapan sendiri..apesal sentap? sob sob sob..sebab dah tak ada stock lagi blusher tu..

sob sob sob...ada yang sudi mahu sponsor belikan saya blusher? (motif?)..saya nak blusher bobby brown, kalau tak dapat bobby brown, belikan saya estee lauder pun saya tak kisah.. ( mintak puji wooo! ;p )

haha, propa saja yang lebih kan..walaupun deep down inside, sedih la juga kan, ini lah dia perempuan, kadangkala sensitiviti kita pada little thingies boleh ubah mood.

anyway, Selamat bercuti pada orang-orang Johor.. manakala, yang bekerja seperti saya, go go chayo! no 'isnin-biru' hokay!

Assalamualaikum.
( mahu sambung 'berdrama' pasal blusher )

No comments:

Post a Comment