nuff nang

Wednesday, November 24, 2010

biru mata coklat ku







inilah dia gambar-gambar budak debab a.k.a kucing oren bernama Mystery. seriously, i am not a cat person. tapi itu tidak bermakna saya benci kucing ok. dia juga hamba Allah. baiklah, enough of that.

budak debab ini sangat manja dengan saya hari ini, mungkin 'tukang layan n tukang manja' dia MC demam hari ini, itu yang dia terpaksa lah manja-manja dengan 'mak tiri' dia ini. ataupun juga, mungkin hari ini, color contact lense saya warna biru, jadi dia ingat saya ini 'geng' dia gamaknya. cuma saya ni spesies gebu. gebu ke? tetttt ;p perasan!

gambar-gambar di atas ini, di ambil sementara mahu menunggu giliran untuk saya menunaikan fardhu solat maghrib. sementara saya tengah duduk berehat di atas sofa, dan melayan FB thru mobile internet. she came to me, and terus duduk atas riba saya and baring seperti mahu tidur. situasi ini mungkin biasa pada orang lain, tapi tidak pada saya. maka, terkejutlah eden ni, kaku tak bergerak sementara menunggu kakak saya selesai solat dan datang untuk pujuk dia turun dari riba saya. other than that, boleh pula dia ajak saya main kejar-kejar dengan dia. lepas itu, cepat sangat excited and naik 'sheh' bila kita melayan. sampai kepala dia terhantuk di meja coz terover laju lari. nak ketawa tapi kasihan pun ada. huhu.

hadoi hai budak debab, kalo dengan orang lain selain kami, tak tahu lah apa nasib kamu wahai kucing. manja semacam. 

oklah, mahu 'bermuka buku' pula. 

p/s : pelik lah, ramai betul stalkers nowadays, as if lah saya ni artis kan. saya ini manusia biasa sahaja wahai stalkers! nothing special pun,gemuk, pendek, gebu, with no extra super capability. same ordinary kinda people, just like you.




No comments:

Post a Comment