nuff nang

Thursday, November 25, 2010

saya nak kahwin!

gilo hapo!sapo yang tak nak kahwin kan..tettt ;p

hehe, tapi bukan lah sekarang, that one fine time will arrive for me, InsyaAllah, just do not stop praying for the sake of ourselves ok :)

sebenarnya saya tersangat lah suka dengan gambar-gambar perkahwinan selebriti tanah air, si elyana. wah, sangat cantik dan terberangan pula diriku seketika tatkala melihat gambar-gambar itu. ( tak sedar walaupun polamin anganku musnah kan ). dari koleksi busananya, set pelamin, teknik solekan dan sudah tentu sekali mempelainya, semuanya nampak cantik pada mata saya, and it looks superb fine!


oklah, bak kata abang ipar saya, 'cakap tak guna, tembak tak kena'..moh lah kita tengok gambar-gambar cantik perkahwinan elyana, di mana sumbernya saya ambil dari google ( maaflah, specifically saya tak tahu nak kredit pada siapa, alih-alih pakcik google yang dapat nama ).

pada yang belum berkahwin, mungkin dapatlah inspirasi darinya. pada yang dah kahwin, tak apa cuci mata untuk bakal madu orang lain pula. pada yang 'pelamin anganku musnah' seperti saya, tak mengapa, pasang saja angan-angan, menjamu mata dan minda sambil lap air mata. dush3 !








oklah, semoga berbahagia elyana ( ceh, macamlah elyana nak baca blog saya kan, yang adooo )

tak mahu la ulas lebih, nanti ada yang berdarah kembali hatinya, 
ingat, ijab dan kabul itu yang penting. tetapi jika ada rezeki lebih, terpulanglah pada anda bagaimana mahu meraikannya. 
bubbye! 


No comments:

Post a Comment