nuff nang

Friday, December 31, 2010

Welcome 2011

Welcome  2011

Syukur ke hadrat Allah, kerna tidak terlepas pandang olehNYA, masih diberi peluang untuk menikmati hidup walaupun hari esok bakal menjengah ke tahun baru. InsyaAllah, moga iman dalam diri diperteguh agar lebih mentaatiNYA.

Kalau tahun baru saja, pasti kita kaitkan dengan azam baru. Well, sempena tahun baru ini, saya tidak mahu seperti tahun lepas yang penuh dengan list azam baru. Tahun baru ini, azam saya adalah tidak mahu berazam. Eh? Hikhikhik ;p

Adalah azamnya, biar saya keep it private. tapi saya tak mahu fix kan azam hanya pada tahun baru sahaja, ianya boleh saya set kan bila-bila saya mahu. Yang pasti, azam pada kali ini, lebih realistic dan juga more on logical-wise.

Anyway,

Happy New year Everyone! ada azam atau tidak, May Allah bless all of you.

2011, please do be good to me yeah  ­(*­_^) V

No comments:

Post a Comment