nuff nang

Thursday, December 9, 2010

SALAM TAKZIAH DAN AL-FATIHAH

Salam takziah kepada keluarga salah seorang sahabat baik saya, Akilah, atas kehilangan Allahyarham bapanya yang tersayang pada pagi tadi.

Akilah ini, bukan sahaja merangkap salah seorang sahabat baik saya, yang saya kenal sejak kecil lagi, tetapi dia juga merupakan saudara terdekat, di mana Allahyarhamah neneknya dan nenek saya merupakan adik beradik kandung.

Moga Akilah dan keluarga tabah dalam menghadapi situasi ini. Saya sympathy dan empathy dengan situasi dan kondisinya. Saya juga turut bersedih.

Pada yang membaca entry ini, saya memohon sepuluh jari, dengan rasa rendah diri, jika sudi, anda semua sedekahkan doa agar Allahyarham lebih tenang di sana dan moga rohnya ditempatkan di kalangan istimewa di sisiNYA. InsyaAllah…
AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment