nuff nang

Saturday, December 25, 2010

Dalam hati ada taman

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Entry kali ini, saya nak bagitahu ada satu blog yang saya found out about it recently. Sangat best dan sangat ‘comey’ approach nya.  Sesuai lah untuk  yang suka blogwalking dan dambakan bacaan ringan dalam blog. Just like me  ^-^


Tuan empunya blog tu, yang saya panggil ‘adik’ ( orang panggil dia bulat ), bertanyakan pada saya, kenapalah saya suka singgah pada blognya. Saya bilang padanya, yang saya suka approach yang dia gunakan. Creative and Simple, but then message yang mahu di sampaikan, saya sebagai reader  dapat terima dengan baik. Bila browse through blog dia, pasti sejuk sahaja hati ini, sebab ala-ala sweet gitu setiap entry nya, sangat sesuai untuk mereka- mereka yang tengah ‘dalam hati ada taman’.  walau pun dalam hati ku ada machine gun kan. 

Kalau nak cerita pasal favourite entry, saya tak ada pilihan spesifik, sebab semua entry yang di published pun saya suka..ngeeee ( bukan bodek eh, promosi blog ini tidak berbayar ) ^-*
Ok lah, sudi-sudikanlah drop by di blog yang saya mention kan ini ya. kalau kena dengan taste anda, pasti anda juga turut bersetuju dengan pendapat saya. Jom :-)

To Bulat a.k.a adik : 
cepat-cepat lah idea baru tu datang, and update blog ya. Thanks sebab blog kamu berjaya menceriakan hati kakak dan I am sure to others juga. FYI, kalau tak suka blog kamu di promote, nanti inform kakak eh, nanti kakak delete this entry. :) 

Larikkkkkkk  :-p

2 comments: