nuff nang

Sunday, December 5, 2010

Jom shopping hadiah weh…

Mari-mari, adik-adik,kakak-kakak, abang-abang ( yang ni kena buat ekpresi muka comel ), makcik-makcik, mahupun pakcik-pakcik ( sambil pandang muka makcik di sebelah tu ;p )..

Saya nak promosi, ada satu blogshop ‘baekkk punyerrrr’. Tapi sebelum itu, saya nak bagitahu, promosi ini adalah percuma, dan juga tidak disuruh oleh tuan empunya blog tersebut untuk ‘promote’ di blog saya ini.  Saya saja nak promote, saya kan comel baik hati. Tapi kalau lepas promosi ini, sales order meningkat ( ceh! Perasan,macam lah ramai yang baca blog ni  kan ;p), tak reti-reti nak lantingkan kat kita di sini free gift ya tuan empunya blog, ngeh ngeh ngeh ;p

Dah, buka mata besar-besar, focus apa yang saya nak promosikan ini.

 ‘On your mark, Get set,Go!’

Ianya merupakan satu blogshop yang menjual baby gifts untuk newborns yang bernama 'MYSELIMUT BABY'.

Setahu saya, main products mereka adalah 'Baby Swappy Swaddle - Bedung Berpelekat Moden', 'Baby Hooded Blanket', 'Bath Towel', and etc. Yang buat ianya lagi best dan special, kesemuanya boleh disulam dengan nama penerima gift itu, of course lah, name of the babies, not the parent ok.hehe. ( eh, tapi kalau ada yang sudi nak bagi saya gift selimut bersulam nama saya, i don't mind ;p )

Kalau anda tak ada masa nak pilih gifts yang special, apatah lagi tidak mempunyai sentuhan kreativiti untuk menghias gifts tersebut. serahkan pada mereka ini ok. 

Nak tahu lebih lanjut, rajin-rajin lah direct click this link :  http://myselimutbaby.blogspot.com/  atau facebook mereka.

ok,dah,bye!

No comments:

Post a Comment