nuff nang

Monday, October 18, 2010

That Fair Lady

Salam semua.
Mesti ada yang tertanya-tanya, siapalah penulis blog ini kan. Ala, tak mengapalah, let’s keep it as private ok. Saya ini pemalu orangnya. ngeeee ;p

 Jika ada yang pernah membaca entry-entry saya sebelum ini ( ada ke? Perasan je haha. ;p  ). Mesti pening pening lalat, apakah sebenarnya kecenderungan ‘budak putih’ ( saya bukan anak mak saleh, mahupun Javanese ok,mak pak saya orang melayu ) ini menulis, lebih kepada apa? Lebih kepada agama kah? Cinta ( atau patah hati ) kah? Atau main belasah je ikut suka..?

Sebenarnya, saya menulis apa sahaja yang saya mahu, dan apa sahaja tatkala minda dan hati saya perkatakan on that moment. It’s impulsive! tiada yang spesifik, tiada yang istimewa, tidak wajib dibaca..sekadar mahu berkongsi pada yang sudi…Jadi, pelbagai isu or topic yang caught my mind and eyes, itulah yang akan saya kongsikan ya. Jangan keliru pula. Kalau keliru, bertanya lah pada saya, bukan pada orang lain ok..

Pada yang sudi membaca, maaflah setting blog ini agak berserabut..almaklumlah..hampir setahun tidak berblog..saya agak ‘blur-blur’ lagi dengan button-button di blogspot ini…skill berblog pun masih hingusan ( walaupun umur sudah mahu mencecah 3 series ;p ). Nanti saya kasi kemaskan lagi eh..

Oklah, sampai di sini sahaja lah. tunggu saja lah, kemerepekan dan kemengarutan saya ( di tahap siuman lagi )untuk entry-entry selepas ini ya.

 Salam and bubbye!

No comments:

Post a Comment