nuff nang

Thursday, October 21, 2010

QOTD

QOTD : 
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
- Unknown


interpretasi setiap manusia mungkin berbeda apabila menilai quote di atas. di saat kita mungkin terlalu berduka, ingatlah hidup ini harus diteruskan, dan masih ada banyak lagi hal-hal dalam hidup kita ini yang boleh memberi pelbagai jenis dan bentuk kebahagiaan dan kegembiraan...

pada saya, itulah dia, sehabis boleh, saya mahu senyum dan tampak gembira di hadapan mereka yang sayangi dan ambil berat pasal saya. Saya akan buat apa yang termampu untuk kebahagiaan saya dan mereka juga. Tetapi adakalanya, jika saya bersedih, berilah saya sedikit masa dan ruang untuk saya keluarkan segala kesedihan itu..InsyaAllah, selepas itu, I will be more ok….

What ever it is, Persetankan kepada mereka yang sentiasa ‘membuli' mental dan emosi kita ini ok!

Sedar atau tidak, masih ada yang sayang pada kita…gives a ‘SMILE’ to rewards yourself and to your beloved people surrounds u..

so cheer up yeah! Say ‘BOOOOO’.. to ‘pembuli’ yang membuat kamu bersedih….coz in certain circumstances, sadness may only wreck a life…. so 'SMILE'-lah... 

No comments:

Post a Comment