nuff nang

Friday, October 22, 2010

Me 'heart' it...

 i want it..i want it!

Ipad 
since hasrat dan perancangan untuk diberi kepada saya sebagai hantaran perkahwinan tidak kesampaian.. tak mengapa lah…I will get it my self…heh, ingat I tak mampu ke? (memang tak mampu pun. Lol ;p )
Cuma, masa dan financial factor sahaja yang menentukan..mana lah tau, by the time, duit dah mencukupi, Cik Apple dah mengupgrade Ipad into the latest version kan kan kan…haaa..best tuh..


PowerMat.
Heh? Apa tu? Inilah pengecas serba guna yang menjimat duit dan masa… semua barangan seperti handphone, PSP, and so on lah.. let say, kalau diri sendiri tu dah pakai handphone sampai 2, campur adik beradik punya handphone lagi, mak pak’s handphone lagi..haaaa… semua boleh charge in one time..haaa..kan bagus..so lepas ini, tak adalah isu nak pinjam handphone saya lagi kan kan kan ;p teehehe..
Cuma, yang tak bestnya, nak charge all those stuffs, kena ada Bluetooth connection and wifi….tapi fikir dari segi consuming wise, in term of penjimatan wang untuk bil elektrik dan juga masa..so, I think it is so worth it to own…but, once again, macam tak nampak je, benda alah ni dah dipasarkan di Malaysia..plus, harga nya pun, aduiii…boleh tahan…


Android Phone..
pendek kata, tak ada alasan untuk tidak memilikinya ( melainkan duit di poket memang sentiasa tidak cukup untuk memilikinya- macam perli diri sendiri je..hehe ;p )

oklah, banyak lagi sebenarnya gadgets yang menjadi poojaan hatiku, tetapi menulis entry gadgets kegemaran saya ini saja, bisa membuatkan air liurku hampir meleleh..maka, nanti-nanti sajalah saya cerita lagi ya..nak layan ‘tube awak’ pula ;p

bubbye.

No comments:

Post a Comment