nuff nang

Monday, October 18, 2010

Special entry for my BFF, Anyah.

I am so happy for u darling. Moga kamu berbahagia dan kekal hingga akhir nyawa serta hubungan dengan pasangan kamu itu  sentiasa di bawah lindunganNYA. I do always pray for you my lovely BFF.

Nantikan kemunculan ku di hari bahagia itu, dengan sepersalinan kelabu yang sangat ‘gorjes’ lagi malatop  ( I saja kurangkan sikit level gorgeous I dari you on that day ok. Gurau je anyah ;p )

Wah, siapa lagi akan menyusul selepas kau anyah, di kalangan BFF kita ni..hmm, definitely not me lah L ( almaklumlah, I kan dah ‘tersungkur dalam harapan’ kan ). Siapa pun BFF kita for next yang ikut jejak kau, I am so happy for you guys, nothing can compares our BFF relationship yang sudah menjengah usia hampir 10 tahun. Koranglah teman susah senang aku all these while.  Lebiu guys ( Anyah, Bai, Kak Maya, Zue and Mann ).

Nah, pada Anyah and pada sesiapa yang membaca ini, dimana kamu bakal mahu menempuh hari bahagia anda..deep down inside, sincerely, I wish you all the best in your relationship and life ahead..Moga dirahmati Allah Jua.. jangan nakal-nakal ok!



No comments:

Post a Comment