nuff nang

Tuesday, March 29, 2011

Sentap

Assalamualaikum..

Ala, dah tak muat almari lah…



setakat ini, ini lah dia koleksi tudung / shawl yang ada dalam simpanan saya. Ada yang saya beli, ada juga atas ehsan emak , dan juga ada yang di sponsor oleh kakak saya ( si tauke tudung ).

huh, macam mana ni, niat di hati nak menambah koleksi, tapi apakan daya tak muat almari.(eh, dah macam pantun dua kerat pula ).

Ini baru koleksi dari bulan januari yang lalu ( sekarang bulan mac )…imagine saja lah, kalau saya non stop buying…rasanya by december,  kena lah tempah satu bilik khas letak tudung / shawls saya sahaja lah.. lol ;p

Semasa saya menggoogle, saya tersentap akan kecantikan dan ke-cun-nan ( hancus bahasa melayu eden ) koleksi shawls di bawah ni…
saya sentap dengan inner scarf nya. sangat cantik :)

memang design ni dah outdated, published last year kot. but then, i still do want it T_T 

i want it! T_T

T_T nak juga...

patchwork yang sangat eden suko..

i love her style.. :)

so far, cuma ini saja tudung syria yang saya suka..dan saya belum dapat miliki lagi. Fyi, tudung yang di pakai tuan punya blogger famous ika,radiusite itu lah :)

shawl dia cantik kan..pink color lagi tu..unique but yet..so shuweeet T_T

cute sangat syria ni kan

sampai sekarang tak dapat shawl warna merah cili menjerit macam gambar di atas. i like this shawl..anyone, ada yang sudi nak hadiah kan ia pada ku ? T_T sobss..

sentap. yang ini pun saya mahu!


Sila sentap! ( kalau tak nak sentap pun tak apa, biar saya seorang saja sentap ;p )


All pics credit to :
www.radiusite.com
www.miasuraya.com
www.aeiouyun.blogspot.com




Alaaaaa….rasa-rasanya nak beli lagi tak?…mestilah nakkkkkk…

Habis kalau tak muat almari macam mana? Alaaaaa…..nak juga!

Iman tak kuat….Fail!

Assalamualaikum…

No comments:

Post a Comment