nuff nang

Saturday, March 12, 2011

Selamat Hari Wanita Sedunia..

Assalamualaikum, sorry for the late wish..

Entah mengapa.lately ini, memang saya akui, penyakit malas nak update blog, memang ketara..kalau online pun, just buka fb sekejap, blogwalking sekejap.. selain itu, ym dan juga skype di biarkan appears as online sampai lah ke pagi…closest friends ada juga cakap yang saya ni rajin, setiap hari pun online sampai pagi…walhal, sebenarnya saya end up tertidur depan screen…hikhik ;p

Saya tahu, jumlah ‘tetamu’ pun sudah menyusut, kerna blog ini sudah bersawang lamanya..tak apa lah, bagi chance lah anda semua rindu pada saya.. perasan lah! Hehehe ;p

Oklah, last couple of days before, saya ada dapat satu sms forward, dari rakan merangkap pelanggan setia kedai saya.

 Ini antara isi kandungannya…

“ MAKLUMAT PENTING DR POLIS. 4wd msg : Msg penting untuk semua golongan wanita yang nak pergi ke tempat kerja, ke sekolah, kolej seorang diri. Jika anda terjumpa seorang kanak-kanak menangis di jalanan dan menunjukkan anda alamat tempat tinggalnya dan meminta anda membawanya ke alamat tersebut, tolong bawa dia ke balai polis berhampiran. Tak kira apa pun yang terjadi, jangan sesekali pergi ke alamat tersebut. Ini adalah taktik terbaru satu kumpulan yang ingin merompak, menculik dan merogol”

saya tak tahu sejauh mana kebenaran akan maklumat sms tersebut, however, think wise ok ladies :)


daaaa :) 



No comments:

Post a Comment