nuff nang

Thursday, March 3, 2011

ada apa dengan F?

Assalamualaikum...

mereka yang terdekat dan rapat dengan saya, mesti dapat relate kan apa kaitan F ini dengan saya..

saya pun tak pasti, tapi bila saya termenung sebentar,bahawa F ini banyak kaitannya dengan saya. di pendekkan cerita, kaitannya dengan hubungan saya dengan lelaki-lelaki zaman lampau..

wahhh...sudah macam kronologi, bila di ingat-ingat balik..most of lelaki yang pernah rapat dengan saya, kebanyakkannya  mesti nama mereka dipanggil dengan permulaan huruf F.sama ada nama betul ataupun nama panggilan.adeh,motif?

sorry to be a bit open in this, my ex-bf pun di panggil dengan permulaan huruf F? wth? tapi, apa-apa pun, all of it, tiada satu pun ada pengakhiran yang baik..semuanya end up to be in worse situation. apa lah dosa dan nasib ku ini ya..huhu. dan yang paling superb-worse,sudah tentu my last relationship..

ahh, lantak lah kan..life must go on..tapi kan..baru-baru ni, i am making a new friend with one hamba Allah. adeh, nama gelaran nya pun F...wahhh,apakah? adakah  badi F akan berterusan..tapi, setakat ini kawan saja ya...relax ya everyone, jangan membuat spekulasi mahupun gosip liar mahupun jinak..lol ;p Anuar Zain masih di hatiku...harharhar... ;p

yang pasti, ada satu F yang mencuit hati saya...ini dia..



Good night,

Assalamualaikum Semua :)

xoxo

No comments:

Post a Comment