nuff nang

Friday, February 4, 2011

me loves..

those are hair clips and accessories, yang saya twist kan ia menjadi accessories bila saya pakai tudung-tudung saya.

hehehe, ini kegilaan baru, saya sangat suka hokay. definitely, saya akan menambah lagi koleksi dari semasa ke semasa. so,korang semua kalau nak tackle  berbuat baik dengan saya, boleh lah hadiahkan klip-klip macam ini, untuk saya. but pleaseeeeee, jangan lah bagi klip-klip budak-budak remaja, almaklumlah..saya ni kan umur nya dah 28 tahun, hehe..tak sesuai pula kalau nak bergaya persis anak remaja. anyway, you are most welcome :) lol

pendek cerita, siapa kata,kalau kita dah menutup aurat ( ikut definisi masing-masing lah ya ), kita tidak boleh bergaya lagi stylish..(wahh, nak kata diri sendiri stylish lah tu, tak sodar diri eden ni ;p )

ok,dah,bye!

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment