nuff nang

Tuesday, February 8, 2011

bekas kekasih ku

tak ada maknanya, saya nak reveal siapa mangkuk hayun tu...hahaha.. ;p

korang tahu tak, versatile celebrity di hong kong yang bernama Andy Lau...

owh...i used to like him so much time kecil-kecil lagi...tapi gamaknya, memang still suka kot dengan dia.kira,now and forever lah. lol ;p. so charming, so handsome...walaupun,sepatah haram dia 'speaking' time masa kecil-kecil tu , saya tak faham...haha ;p kalau dia berlakon kat tv tu, saya lah orang paling depan sekali..konon-konon menghayati dan faham lah..padahal, nan adooo...

FYI, saya ada baca satu artikel berkaitan dia recently, tak ingat lah di mana pula ya. tapi artikel tu berkaitan dengan Andy Lau lah...dia pernah merakamkan satu lagu melayu. motif? hahaha..entah!

sila lah klik, ( saya malas nak paste di sini videonya )kalau nak dengar kepelatan dan ketidaksedapan uncle andy lau ini menyanyi ya...tapi diriku tidak kisah..Andy Lau tatap di hati ku ;p

No comments:

Post a Comment