nuff nang

Friday, October 21, 2011

ngidam

salam.

akhir-akhir ini, sindrom 'perut bocor' saya semakin menjadi serius. last timbang a few months ago, berat still maintain lah pada 55kg. sekarang, nak tengok penimbang berat tu pun trauma. jangan exceed 60 kg dah lah ya, sentap haku ! diet routine must on track right now ! tolong lah, nightmare woo kalau baju and seluar dah sendat, tapi apakan daya, saya kalah dengan nafsu makan sendiri...huhu

tahu tak lately ni, saya mengidam bukan-bukan ( kita cerita foods ya, gadgets dan orang  tolak tepi ) ;p
ada beberapa makanan yang teringin nak mamam, antaranya bakso dengan sambal kicap yang pedas gilers dan meatballs yang sedap, pizza yang baru tu, roti john yang isi banjir atau burger daging yang slurppp slurrrpp slurrrrppp.perghhhh...semuanya menggemukkan. huh, ko hade?

nafsu makan tak boleh nak disalahkan sangat. nafsu nak bersenam yang tak mari-mari..itu pasal lah metabolisme dropped down, makan pun menapau lemak dalam badan saja..

TFL, be strong, you must get in shape before the bell rings, ok? oppssss....( berangan lebih ! ) ;p

i gotta go, sebelum mengidam level ini menjadi melalut.

bored reading this entry. sorry, i cannot help you then..but, i can suggest you one instant way on how to get rid of this thingy right now. all you have to do is just by typing 'CTRL+ALT+DEL'

you should try ok?

hikhik...larikkkkkkkkk......

p/s : kak long saya cakap, kalau makan sarapan, elok minum air panas ( habit saya minum cold plain water, hokay ), bagi lemak-lemak dari makanan tu tak stuck badly dalam badan kita..oooohhhhhh yeeee keeeee....patutlah saya 'ramping'. ngeeeee ;p

No comments:

Post a Comment