nuff nang

Saturday, October 15, 2011

Dear, when can u be mine ?

Salam,

Haaaa….dah, jangan nak duk terpikir yang ‘itu’ arrr….tahu lah I ni single lagi kan..hahaha..ate’ yang ‘itu’, korang semua tunggu saja lah, bila masa nya telah tiba, teman warwarkan juga nanti. InsyaAllah, dah confirm baru lah best nak cerita, sekarang ni masih ‘question mark’ lagi. Kuikuikui..

Donia owh donia…huhu, saya maksudkan yang ini lah…

Ipad2. Walaupun brand lain ada yang lebih bagus dari segi spec nya tuk menyaingi si buah  apple ini. Hati saya tetap terpaut padanya. Kira ok lah tu, in term of spec, a lot more of itself dah di upgrade, plus dengan its cosmetic look, wallah ( tapi still confuse nak pilih hitam or putih, pink tarak ka? Lol ;p ) Ini lah satu-satunya gadget touch screen yang saya mahu miliki. Hope tak menyesal lah after a few years eh TFL. Coz saya pernah mengalami problem dengan makhluk-makhluk touch screen ni. Hang lah, touch screen tak function lah, over sensitive lah, even worse speaker rosak! Ate’ pemiliknya bukan jenis lemah dan lembut..nak cepat sesaja ;p full spec, korang tanya lah pakcik google, TFL malas nak tepek sini..RM 1,899.00 ( 16G, WIFI,3G ) hoi hoi ya hoi !

Blackberry bold 3. Actually this version dah upgrade,  dengan keluarnya satu lagi model, tapi di sebabkan model baru tu, ada touch screen, ate’ teman tak minat lah nak memilikinya. Pada saya, BB bold 3 ni dah kira ok lah dengan spec nya yang ‘sedang-sedang’ aja. Mungkin juga faktor pengalaman dan juga usia, saya dah tak berapa minat nak ada phone yang ada camera with MP  yang tinggi, touch screen or ada figure slide ke atas mahupun ke tepi tu. Huhu, just not so ‘me’, anymore. Kalau setahun dua, mungkin oklah, bila dah masuk tahun ke tiga dan keempat, memang phone cenggitu mohon di hempas ke dinding.haha. no offense, coz I take it seriously for every penny that I spent for certain gadgets that I like, especially phone.  Ya lah, orang tukar phone, every year, saya pakai handphone sampai rosak. Ate’ kalau hayatnya lama, bankrap company phone cik TFL oit! Hikhik.. ;p


Ok lah tu, untuk tahun ni, itu saja yang saya mahu. Kena lah usaha lebih nak mendapatkannya. Ate’ nak request dua gadgets ni atas ‘dulang’, entah bila nya kan..tettt! ;p daripada gigit jari, baik beli sendiri. Till then, mo titon lah, mata sudah separa lelap.

Assalamualaikum.
TFL

No comments:

Post a Comment